Îmbunătățirea vederii proaste, Cum să restabilești în mod eficient vederea într-un timp scurt

Macushield si Macushield Gold pentru imbunatatirea vederii in mod natural

Remediu rusesc pentru îmbunătățirea vederii. Îți poate salva viața!

Aceasta poate fi practicată oriunde şi oricînd. Să observi mişcarea opoziţională, după Bates, înseamnă să observi cum tot ce priveşti se mişcă în direcţie opusă mişcării privirii tale: Dacă te uiţi înspre stînga, totul pare că se mişcă spre dreapta; cînd te uiţi înspre dreapta totul apare că se mişcă înspre stînga.

îmbunătățirea vederii proaste

Te uiţi în sus, totul se mişcă în jos; te uiţi în îmbunătățirea vederii proaste — totul din cîmpul vizual se mişcă în sus. Dar, este una să înţelegi logic acest lucru şi este cu totul altceva să observi asta în practică. La un capitol mai timpuriu al acestui blog am scris cîte ceva despre ce se scrie la testarea vederii Bates şi am vorbit şi despre principiul Mobilităţii aici şi anume că ochii cu vedere normală se află într-o permanentă mişcare cu un anumit ritm care le permite să perceapă clar, iar ochii cu vedere proastă — dimpotrivă — se mişcă într-o manieră diferită care nu le îmbunătățirea vederii proaste să vadă lucrurile clar.

Ei, bine cum să facem să reînvăţăm ochii să se mişte normal îmbunătățirea vederii proaste să fie relaxaţi din nou?

Metode de recuperare

În terminologia folosită de Bates, dar şi din alte surse derivate de la Bates se poate de distins mai multe tipuri de tehnici de balansare. Balansarea lungă Long Swing constă în rotirea corpului din stînga în dreapta într-un ritm de obicei relativ lent.

Este de dorit de făcut această practică în faţa fişei de testare Snellen.

îmbunătățirea vederii proaste

Dacă încă nu aveţi una printată  se poate de folosit şi una de pe monitorul calculatorului. Dar pe viitor este bine să aveţi una printată şi atîrnată undeva într-un loc luminos.

De ce este nevoie de această fişă de testare Snellen? Nu este pentru a vă testa vederea, deşi ea pentru a asta şi a fost concepută.

În cazul de faţă o vom folosi pentru altceva. Eu am văzut pe forumuri cîteva persoane care practicau metoda Bates şi afirmau că fişa de testare Snellen nu este de folos în îmbunătăţirea vederii sau că creeză mai multă încordare, cel puţin pentru  ei. Deşi, la anumite momente eu tindeam să cred acelaşi lucru, acum pot să spun cu certitudine că fişa de testare Snellen este extrem de folositoare pentru că aceasta poate să dea cel mai exact feedback despre starea vederii la orice moment.

Condiţia este să o foloseşti corect.

Cauzele de afectare vizuală

Orice practică Bates ai face fişa Snellen îţi poate reflecta exact în timp real rezultatul acelei practici şi astfel să poţi şti cît de relaxat cu adevărat eşti în acel moment.

Iată de exemplu, o asemenea fişăaici. Să revenim la balansarea lungă: Stăm în picioare în faţa fişei Snellen sau la urma urmei privim undeva la vre-un obiect, sau în depărtare pe geam la vre-un peisaj frumos şi începem să ne rotim din dreapta în stînga într-un semicerc aşa cum este ilustrat în desenul de mai jos: Ne rotim cu tot corpul spre dreapta observăm că călcîiul stîng se ridică de la podea ; ne oprim din inerţie pentru o jumate de secundă şi ne rotim în partea opusă, spre stînga călcîiul drept se ridică de la podea ; ne oprim din inerţie şi ne rotim iarăşi în partea opusă, spre dreapta ş.

Ne rotim în dreapta şi în stînga continuu, relaxat, lin, semi încet într-un ritm confortabil. Unghiul îmbunătățirea vederii proaste rotație este aproximativ grade dar poate să fie și mai mare și mai mic.

  • Este posibil să restaurați vederea dacă glaucom
  • Cum să îmbunătățim acuitatea vizuală în ambliopie
  • Metoda Bates de Îmbunătățire a Vederii | Just another limuzinedeinchiriat.ro site

Lăsăm picioarele şi braţele să se mişte liber în timp ce rotim corpul din dreapta în stînga. Balanasarea lungă aduce relaxare minţii şi corpului, previne privirea fixă şi facilitează mobilitatea ochilor. Practicăm balansarea lungă de vreo 2 ori pe zi a cîte de rotiri de altfel, putem să facem acest exerciţiu cît timp vrem; după ce o să vedeţi ce rezultate dă o să doriţi să practicaţi balansarea lungă la nesfîrşit.

Ingrijiri pentru diabeticii cu deficiente de vedere vedere slaba Din Articole Generalitati Ingrijirea propriei persoane in cazul prezentei diabetului zaharat este destul de dificila.

Este foarte benefic să facem balansarea lungă dimineața după ce ne sculăm și seara înainte de culcare. Scopul balansării lungi este îmbunătățirea vederii proaste a observa iluzia mișcării opoziționale — cînd ne rotim spre stînga avem senzația că totul se mișcă spre dreapta; cînd ne rotim spre dreapta avem impresia că totul se mișcă spre stînga. Nu încercăm să distingem detalii pe cardul de testare, ci pur și simplu ne rotim din dreapta în stînga observînd această iluzie de mișcare opozițională.

Pe măsură ce practicaţi balansarea lungă în faţa fişei Snellen veţi observa că vor apărea sclipiri de vedere clară mai mult sau mai puţin durabile — dintr-o dată o anumită literă îmbunătățirea vederii proaste mai multe vor deveni foarte clare sau mult mai clare pentru un anumit moment.

Imbunatatirea vederii

Legănarea laterală  The Rock constă îmbunătățirea vederii proaste simpla legănare de pe picior pe picior într-un ritm lin, confortabil. Ca şi balansarea lungă, legănarea laterală este cel îmbunătățirea vederii proaste bine de practicat în faţa fişei de testare Snellen, deşi se poate de făcut oriunde ş oricum. Dar, aşa cum am menţionat mai înainte,practicarea anume cu fişa de testare Snellen are avantajul de a-ţi oferi un feedback foarte exact cu privire la fluctuţiile de relaxare şi viziune stereopare care au loc pe parcursul acestor exerciţii.

Macushield si Macushield Gold pentru imbunatatirea vederii in mod natural Advertorial Miercuri, 31 Maiora P In ziua de azi parca sanatatea ne este atacata din toate partile.

Balansarea capului Head Swing constă în rotirea capului din stînga în dreapta, într-un semicerc în aceeaşi manieră în care se face şi balansarea lungă, doar că în aces caz se mişcă doar capul. Balansarea optică sau Balansarea ochilor Optical Swing se face doar cu ochii. Mişcarea este lină, confortabilă, fără nici o tendinţă spre efort, efortul trebuie evitat cu orice preţ.

îmbunătățirea vederii proaste

Balansarea optică este balansarea naturală a ochilor cu vedere bună de fapt. Ochii normali ştiu să producă această balansare optică în continuu,  în mod automat, fără vre-un efort sau implicarea voinţei conştiente a persoanei.

Deoarece balansarea lungă produce cel mai uşor rezultate vizibile este indicat de a o practica mai ales la început, atunci cînd abia ai început cu metoda Bates. Balansarea optică în schimb poate fi practicată imaginată pe atunci cînd ochii au luat deja făgaşul relaxării mai avansate.

Facilitati de tratament

Cu alte cuvinte, cu cît ochii sunt mai încordaţi cu atît balansarea lungă este mai potrivită. Balansarea lungă şi Palming-ul sunt practicile mele preferate din metoda Mates.

Ca să nu sugerez ceva care să confuzioneze înţelegerea acestui subiect haideţi să încerc să redau aici ce a spus Bates în privinţa tipurilor de balansare.

îmbunătățirea vederii proaste

Balansarea poate fi spontană, adică cînd cineva îşi aminteşte o literă perfect sau vede o literă perfect şi în mod continuu fără nici-o voliţie din partea lui, atunci el poate să-şi imagineze o balansare lină, îmbunătățirea vederii proaste, uşoară. Viteza este aproximativ ca şi cum ai număra normal în glas.

Lărgimea acestei balansări nu este mai mare decît lărgimea unei litere, şi este amintită sau imaginată la fel de uşor cum este posibil de imaginat orice alt lucru fără nici un fel de efort. Balansarea normală a vederii normale aduce cea mai mare cantitate de relaxare şi ar trebui imaginată atunci cînd s-a reuşit a obţine balansarea optimă în condiţii favorabile Sună cam complicat, nu-i aşa?

îmbunătățirea vederii proaste

Probabil cele ce urmează va clarifica îmbunătățirea vederii proaste ce a vrut să spună Bates cu propoziţia de mai sus Persoanele mioape au această balansare optimă normală de obicei cînd privesc în deaproape şi vederea este perfectă.

Cînd privesc la distanţă, unde vederea este imperfectă balansarea optimă este altceva — Aceasta nu este spontană dar trebuie să fie produsă printr-o mişcare conştientă a ochilor şi a capului dintr-o parte în alta şi această mişcare este de obicei mai largă decît lărgimea unei litere, mai rapidă decît balansarea normală, şi  nu atît de uşor produsă. Cînd cineva are o durere de cap sau durere în ochi ori în altă parte a corpului balansarea optimă este întotdeauna mai largă şi mai dificil de imaginat decît cînd ochii sunt mai puţin încordaţi.

Just another WordPress.com site

În condiţii nefavorabile balansarea lungă este balansarea optimă, dar în condiţii favorabile cînd vederea este bună, balansarea normală a ochiului normal cu vedere normală şi este balansarea optimă.

Aici putem găsi o mică referinţă despre cum Balansarea optică ca exerciţiu mintal, a putut fi redusă la simpla mişcare a ochilor în diferite direcţii. În prima postare de pe acest blog eu am scris cîte ceva despre această interpretare eronată şi experienţa mea cu aceste exerciţii de antrenare a ochilor.

Iarăşi risc să mă repet, dar simt că este important să menţionez acest lucru de fiecare dată cînd  am ocazia: Orice practică, exerciţiu Bates nu are alt scop decît cel de a-ţi readuce,  de a-ţi reaminti starea de relaxare naturală a minţii şi ochilor de care se bucură îmbunătățirea vederii proaste continuu persoanele cu vedere normală şi atît.

Culoare orbire Bolile oculare, în majoritatea covârșitoare a cazurilor, duc la deteriorarea vederii și chiar la pierderea completă a acesteia, cu excepția cazului în care, desigur, pacientul însuși ia orice măsuri de combatere a acestora. Este tocmai pentru că fiecare persoană, care descoperă un fel de probleme oculare, caută să facă acest lucru pentru a opri progresul bolii și a restabili acuitatea vizuală din trecut. Metodele moderne de tratament permit acest lucru.

Noi nu încercăm să reparăm ceva la ochi, să învăţăm ochii să facă nişte figuri atletice complicate, sau să antrenăm muşchii ochilor pentru ca să-i facem mai puternici aşa cum de exemplu se antrenează sportivii de performanţă. Ceea ce încercăm noi să facem este să îmbunătățirea vederii proaste ochii să îmbunătățirea vederii proaste modul natural şi relaxat de a privi lucrurile din jur.

Noi nu încercăm să-i învăţăm ceva nou, ci ceva care eu au ştiut cîndva să facă automat, inconştient şi fără nici un efort şi de altfel şi stiu într-o oarecare măsură să facă în continuare, dar într-o manieră distorsionată, greoaie.

Mai bine spus — noi nici nu trebuie să îmbunătățirea vederii proaste ochii să vadă bine — pentru  că aceasta este funcţia lor naturală care reapare odată ce încordarea cronică este eliminată şi mintea, şi ochii se relaxează.

Mai multe despre acest subiect